Search

Content

piątek, 26 czerwca 2015

Kinder Joy

To tak na dobry,słodki początek mój ulubieniec-niebo zamknięte w małym plastikowym pudełeczku:)Czyli nic innego jak Kinder Joy!:D
Kocham,ubóstwiam,wielbię!:D Przepyszny krem będący połączeniem mlecznego nadzienia które dobrze już znam i uwielbiam w innych produktach Kinder,a jednak te w Kinder Joy wydaję się być jakby odrobinę słodsze i zdecydowanie najjjpyszniejsze:)) Czekoladowa część kremu smakuje dla mnie zupełnie jak Nutella i w połączeniu z wspomnianym mlecznym kremem...brak słów,nie da się tego opisać-tego po prostu trzeba spróbować:D Wisienką na torcie są pyszne,chrupiące czekoladowe kuleczki,znowu porównując do innych produktów Ferrero smakujące zupełnie jak Ferrero Rocher-ba! a nawet jak dla mnie o wiele lepiej,ponieważ nie zawierają one orzechów za którymi nie przepadam:D Perfekcja. No i jeszcze zabawka! Nie potrafię opisać mojej miłości do tego małego jajeczka:D 
Cena,nie jest dla mnie wadą ani odrobinkę,za coś tak wspaniałego mogłabym zapłacić nawet dwa razy tyle:)) Porcja jest mała,aczkolwiek jak na jedno jajeczko w sam raz-zawsze można kupić i zjeść kilka:D Kinder Joy to zdecydowanie mój ulubiony słodycz,zaraz obu kilku innych produktów oczywiście również z najwspanialszej firmy na świecie-Ferrero :D Osobiście również (nie)stety nigdy nie doznałam uczucia zasłodzenia,nigdy nie jadłam jeszcze niczego co byłoby dla mnie za słodkie,a próbowałam już bardzo wielu,bardzo różnych słodyczy:)) Smak Kinder Joy jest dla mnie nieziemski,nie jestem w stanie pojąć jak dla kogoś może być za słodki czy cokolwiek-dla mnie to istny kawałek nieba na ziemii.:D

Ocena: 5/5









6 komentarze:

Słodkie Abstrakcje says:
at: 28 czerwca 2015 12:06 pisze...

Szczerze powiedziawszy - nigdy nie jadłam :) Nie wiem co mnie odstrasza. Chyba ta "wielkość", którą nie idzie się najeść :)
No ale jest zabawka! :)

Szpilka ta says:
at: 7 lipca 2015 21:12 pisze...

A ja kocham wszystkie produkty z kinder, choćbym nie wiem jak były sztuczne :D Nie odstraszą mnie tak łatwo :) Dla kinder bym góry przenosiła... ale mi się nie chce >.<

Pat says:
at: 9 lipca 2015 23:50 pisze...

najpyszniejsza dla mnie zawsze byla ta kulka *__* powinni robic takie oddzielnie

Magia Cukru says:
at: 10 lipca 2015 21:28 pisze...

smak dzieciństwa <3

Natalie says:
at: 11 lipca 2015 11:58 pisze...

Uwielbiam je! Szkoda, że cholernie drogie :(

Ola xx says:
at: 12 lipca 2015 08:39 pisze...

Dokladnie! Marze o tym od kiedy pierwszy raz sprobowalam Kinder Joy:< Mogliby je troche powiekszyc,zachowac ten wafelek i krem no i nie dodawac zadnych orzechow i sprzedawac je jako lepsza moim zdaniem(nie przepadam za orzechami:>)wersje Ferrero Rocher!^^ To by bylo cos:D

Prześlij komentarz

Inne blogi z recenzjami:3 (które podglądam z ukrycia:D)

Najpopularniejsze posty

Szukaj na tym blogu